20 jaar Disneyland Parijs in 3 minuten

17 02 2012

Vandaag plaatste Disneyland Parijs een nieuw filmpje op het officiële Nederlandse YouTube kanaal met een overzicht van de afgelopen 20 jaar. Al 2 decennia lang zorgt het resort in Parijs voor die unieke Disney sfeer en magie in Europa. Geniet van alle hoogtepunt die in vogelvlucht voorbij komen en opbouwen naar de viering van de 20ste verjaardag die op 1 april dit jaar van start gaat.

Lees alles over alle nieuwigheden tijdens de 20ste verjaardag in de speciale categorie met alle artikelen over het komende themajaar: Klik!


Acties

Information

4 responses

9 04 2012
Volkert Hageman van Dril

Beste Lars,

Om te beginnen mijn complimenten voor je geweldige site!

12 april bestaat Disneyland Parijs natuurlijk precies 20 jaar. Mijn vraag is of het op die dag zelf nog extra feest is. Of is de opening van het spektakel-feest al op 1 april geweest? Ik zou het namelijk verschrikkelijk jammer vinden als ik dat zou missen want ik ga pas 19 juni!

Alvast bedankt voor je reactie Lars.

Met vriendelijke groet Volkert

9 04 2012
Lars

Hoi Volkert,

Op 12 april is er een speciaal entertainment programma met veel shows, meet & greets en een speciale lezing van Tony Baxter (De Walt Disney Imagineer die Disneyland ontworpen heeft). Ieder land in het Disneyland Park krijgt een eigen show met daarna op diverse tijdstippen meet & greets met de Disney figuren. Cast Members zullen mee doen aan een grote flashmob in de ochtend (niet toegankelijk voor publiek). Er zullen geen Extra Magic Hours zijn in het Disneyland Park voor opnamens. Er zijn voor de gelegenheid Extra Magic Hours in het Studios Park.

Groetjes,
Lars

10 04 2012
Volkert Hageman van Dril

Beste Lars, bedankt voor je snelle reactie. We zijn er nu zeker bij!
Ben jij er ook?

Vriendelijke groet, Volkert

12 04 2012
Lars

Graag gedaan! Nee, helaas moet ik het van een ‘afstand’ volgen. Ik moet werken, maar wat ik vandaag allemaal zie langskomen op Twitter en Facebook ziet het er fantastisch uit! Veel plezier vandaag!

Groetjes,
Lars