Opvolger DLRP Fan Blog gelanceerd: DiscoverTheMagic.nl!

13 04 2012

Op 15 oktober 2009 begon ik met een nieuwe uitdaging in de vorm van een blog over Disneyland Parijs. DLRP Fan Blog werd geboren! Een site vol met informatie en nieuws over het resort. Als Disney fan van het eerste uur (en tevens jaarkaarthouder en aandeelhouder) wilde ik mijn kennis met jullie delen. In de periode daarna groeide m’n blog uit tot een algemene vraagbaak voor iedereen die een trip wilde maken naar Disneyland Parijs. Met name de pagina over de jaarkaarten werd heel goed bezocht. Op dit moment ontvang ik dagelijks meerdere vragen over jaarkaarten en beantwoord ik ze graag!

Ongeveer 2 jaar geleden speelde ik met het idee om een nieuwe website te bouwen. Een echte Disney portal met alle informatie uit het resort, een geïntegreerde blog, een forum en het overzichtelijk presenteren van alle aanbiedingen, arrangementen en tickets zouden de speerpunten worden. Lange tijd bleef het bij een idee, totdat ik ruim een jaar geleden voor mezelf de knoop doorhakte: het werd tijd voor een waardige opvolger van DLRP Fan Blog! Die dag werden de contouren langzaam zichtbaar van een nieuwe Disney fansite…

Ladies and gentlemen, boys and girls, DLRP Fan Blog proudly presents…

DiscoverTheMagic.nl

Aanbiedingen, arrangementen, tickets, vervoer, reizen, informatie, gids en forum; alles in één! Nóg uitgebreidere pagina’s vol informatie uit de parken, de hotels en natuurlijk ook de jaarkaarten. The ultimate Disneyland Paris source! Neem snel een kijkje en registreer je op het forum. Zoals altijd beantwoord ik jullie vragen met plezier!

De ‘oude’ pagina’s hier op DLRP Fan Blog blijven overigens online als archief, maar de komende tijd zullen de reactiemogelijkheden worden gestaakt en de informatievoorziening worden afgebouwd. De links in de menubalk zijn al gewijzigd (met uitzondering van de Aandelen; deze informatie wordt in een later stadium toegevoegd aan de nieuwe site). Deze linken nu direct door naar de vergelijkbare pagina’s op DiscoverTheMagic.nl voor een makkelijke overgang.

Via deze weg wil ik jullie hartelijk bedanken voor de steun, de complimenten en de vragen die ik de afgelopen jaren heb mogen ontvangen voor DLRP Fan Blog. Hopelijk verhuizen jullie met me mee naar DiscoverTheMagic.nl!

Groetjes,
Lars


Acties

Information

3 responses

17 04 2012
Ludo

En ik volg je …

13 04 2012
Petra Koestering

Hoi Lars,

Heb hem nog niet bekeken, maar hij komt uiteraard bij mijn favoriete te staan. Als die er net zo goed en overzichtelijk uit ziet als deze, dan weet ik 200% zeker dat het helemaal goed gaat komen. Als je ziet hoeveel mensen nu al gebruik van deze site maken, sucses verzekerd. Veel sucses en plezier met jou nieuwe site.

Een Magical groet van,
Petra Koestering

13 04 2012
Mathieu Sijtsma

Je nieuwe site ziet er goed uit. Heb hem gelijk aan de toolbar toegevoegd. naast die van deze site. Ga je nieuwe site zeker volgen.

Groet,
Mathieu