Forum

Praat mee over de Magie!

Walt Disney spreekt velen tot de verbeelding. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Disney vele miljoenen fans heeft over de hele wereld. Er bestaan letterlijk duizenden fansites, forums, blogs en websites gericht op The Mouse House. Nederlandstalige informatie over Disneyland Paris en de mogelijkheid om in contact te komen met een Disney expert is echter moeilijk te vinden. DLRP Fan Blog presenteert daarom de opvolger van deze blog: DiscoverTheMagic.nl!

Bezoek DiscoverTheMagic.nl

Sinds 12 april 2012 is deze nieuwe website in de lucht. Ontdek de magie van Disneyland Parijs met de laatste aanbiedingen, arrangementen, tickets, hotels, jaarkaarten, vervoer, reizen, nieuws en een complete gids op DiscoverTheMagic.nl! Heeft u hulp nodig of vragen over Disneyland Paris? Bezoek dan het forum van DiscoverTheMagic.nl voor meer informatie. Registratie is gratis en u komt direct in contact met de Disney expert. Klik hier om het forum te bezoeken.

261 responses

26 03 2017
David Coningx

Hey,
Sorry dat ik je terug contacteer maar wil je nog 2 jaarkaarten in Disneyland kopen? Indien ja wil ik je graag 10% korting geven per jaarkaart! Wanneer zou je ze willen kopen?

24 03 2017
David

Je bedoelt 2 jaarabonnementen? Daar ben ik heel zeker iets mee! Wanneer zou je gaan?

Geef een reactie op Lars Reactie annuleren