Bring a Friend actie voor jaarkaarthouders keert terug

3 01 2012

De afgelopen jaren heeft Disneyland Paris in de zomer een actie in het leven geroepen voor jaarkaarthouders om vrienden voor een speciale prijs 1 dag mee te nemen. Ook dit jaar zal deze actie weer geïntroduceerd worden en wel van 2 januari t/m 2 maart 2012. Jaarkaarthouders kunnen dan maximaal 5 hoppertickets (1 Dag / 2 Parken) kopen voor 20,- euro per stuk (normale prijs is 69,- euro per persoon) aan de kassa’s van beide parken.

De tickets zijn enkel op de dag van aankoop geldig en de aanschaf kan niet worden gecombineerd met andere promoties of acties. De tickets kunnen niet worden geruild of omgewisseld voor geld. Niet geldig op de aankoopdag van een jaarkaart. Er kunnen deze keer maximaal 5 tickets per week voor de speciale prijs worden gekocht.


Acties

Information

16 responses

31 01 2012
daantje

hallo,

wij hebben ook een jaarkaart van disney , en zijn van plan om later dit jaar nog met vrienden te gaan.
komt deze actie wellicht nogmaals dit jaar of is het altijd eenmalig aan het begin van het jaar?

31 01 2012
Lars

Hoi Daantje,

Daar is momenteel nog niks over bekend, maar op basis van de afgelopen jaren zal deze actie in de zomer weer terugkeren. Normaal gesproken wordt deze actie twee keer per jaar geïntroduceerd. Zodra er meer bekend is, vind je hiet hier op DLRP Fan Blog.

Groetjes,
Lars

31 01 2012
daantje

bedankt voor je reactie!
Geld de actie trouwens ook gewoon in het weekend?

1 02 2012
Lars

Jazeker. Alle dagen van de week tot een maximum van 5 tickets per week. Je mag zelf bepalen wanneer je er gebruik van maakt.

Groetjes,
Lars

1 03 2012
ikke

enig idee of er op 2 april ook zo een actie loopt van bring a friend?

8 01 2012
Peter G

Via jouw link van de site kan ik nergens deze actie vinden :(. Ik wil namelijk zeker weten of deze actie er daadwerkelijk is. Anders sta ik straks verschut ;). Ik heb vreemd genoeg ook nog geen mail gekregen, normaal gesproken wel…

Greetz Peter

9 01 2012
Lars

Hoi Peter,

Deze actie staat op de officiële Passeport Annuel website van Disneyland Paris (Franstalig): Klik!
Er is inderdaad (nog) geen mail verzonden. Ik heb ‘m zelf ook nog niet gekregen, maar de actie is dus al wel aangekondigd.

Groetjes,
Lars

8 01 2012
Tyler

Hoi Lars

Voor het eerst een berichtje van mij; omdat ik niet helemaal uit de franse tekst kwam

ik begrijp dus dat als ik 4 jaarkaarten in mijn gezin heb er 20 kan aanschaffen per week?

Groetjes
Tyler

9 01 2012
Lars

Hoi Tyler,

Ja, dat klopt. Iedere jaarjaarthouder mag maximaal 5 tickets per week voor die speciale prijs kopen.

Groetjes
Lars

6 01 2012
ard

hallo Lars,

als ik het goed begrijp 5 tickets in 1 week dus bijv: maandag 2 en dinsdag 3 in de zelfde week

7 01 2012
Lars

Hoi Ard,

Ja, dat klopt. Je mag maximaal 5 tickets voor die prijs per week kopen, waarbij je zelf mag weten wanneer en hoeveel je er dan per keer koopt.

Groetjes,
Lars

5 01 2012
lin

Wat geweldig. Mijn hele familie zit hier op te wachten :-D

groetjes
Lin

4 01 2012
Tommie

waar kan je de flyer vinden die je moet tonen?

5 01 2012
Lars

Hoi Tommie,

Het tonen van de jaarkaart is voldoende. Er hoeft geen flyer uitgeprint te worden.

Groetjes,
Lars

5 01 2012
Tommie

Lars

en hoe moet je dit als kaarthouder weten, want ik heb geen mail gehad… zonder de blog had ik het niet geweten? :P

6 01 2012
Lars

Hoi Tommie,

Alle informatie over kortingen en voordelen zijn te vinden op de officiële Passeport Annuel website van Disneyland Parijs: Klik! Deze informatie is echter alleen beschikbaar in het Frans.




