Nieuwe designs tickets en jaarkaarten voor Magical Moments Festival

24 03 2011

Het is inmiddels traditie geworden in Disneyland Parijs om de designs van de tickets en jaarkaarten aan te passen naar gelang het themajaar. Vanaf 6 april start Magical Moments Festival en voor deze gelegenheid zijn er nieuwe designs gemaakt voor de toegangsbewijzen. Na de focus op de Pixar figuren tijdens New Generation Festival vorig jaar, zien we nu meer klassieke Disney figuren op de tickets.

Voor de tickets met toegang tot één park zien we Cinderella, Mater, Sorcerer Mickey, Rapunzel, Buzz Lightyear, Captain Hook, Mad Hatter en de Queen of Hearts. Voor de overige tickets met toegang tot beide parken zien we Sorcerer Mickey, Rafiki, Pumbaa en Remy.

Niet alleen de normale toegangstickets zijn voorzien van een ‘magisch’ tintje, ook de jaarkaarten krijgen vanaf 6 april een nieuw design. De Classic krijgt een grijze kleur met Remy, de Francilien een rode kleur met Buzz Lightyear, de Fantasy een groene kleur met Tiana en de Dream een gouden kleur met Rapunzel.


Acties

Information

3 responses

26 03 2011
Marcel

Goedemorgen,

Zien er erg cool uit. Ik zal dit jaar voor het eerst een jaarkaart kopen voor mezelf, vriendin en kids. Gaat prijzig worden, maar na 7 keer inclusief hotel vind ik het wel tijd worden voor een jaarkaart.
Heb deze site in mijn favorieten gezet dus ik hou al het nieuws in de gaten.

Ga uiteraard voor de dream.

25 03 2011
roxana

zien er cool uit zal wel weer moeilijk worden om ze allemaal te krijgen
heb net op tijs de andere set compleet met de blauwes erbij die het moeilijkst te krijgen zijn.

maar ga er weer voor. hoop dat ik met verlenging van mij pas ook deze krijg van dreampass. :) en dat ik mij oude mag houden :) die spaar ik ook.

zien er in iedergeval verry cool uit. bedankt voor de foto en info

25 03 2011
Lars

De designs zijn al beter dan vorig jaar. Persoonlijk vind ik de nieuwe Fantasy jaarkaart met Tiana de mooiste qua kleur en design. Uiteraard ga ik zelf weer voor de Dream.




