Kamers Disney’s Sequoia Lodge krijgen Bambi thema

24 01 2011

Nadat vorig jaar een thema wijziging plaatsvond bij Disney’s Hotel Santa Fe, waarbij de ingang en de kamers een Cars thema kregen, is Disney’s Sequoia Lodge het volgende Disney Hotel met een vernieuwd thema. Sinds vorig jaar oktober is er voor dit hotel een grondig renovatie programma opgezet dat in 2012 moet zijn afgerond.

Deze maand werden de eerste kamers opgeleverd met het nieuwe Bambi thema. De kamers zijn van top tot teen vernieuwd, waarbij vooral de nieuwe motieven op het behang, de vloer en het dekbed direct opvallen. Er is gekozen voor een ‘groen/bruine’ kleur die overal terugkomt en voor het eerst is het nieuwe tv-meubel (geoptimaliseerd voor de nieuwe platte tv-schermen en digitale tv) te zien op de kamers.

Ook de gangen naar de kamers zijn gerenoveerd met nieuw behang en nieuwe motieven in de vloerbedekking.

Bron: Disney Central Plaza


Acties

Information

6 responses

8 02 2011
gerben

Heej lars, ik lees op diverse sites dat hotel New york sinds eind vorig jaar word gerenoveerd weet jij hier meer van toevallig ?

Groetjes Gerben

8 02 2011
Lars

Hoi Gerben,

Disney’s Hotel New York wordt gerenoveerd? In z’n geheel bedoel je? Daar heb ik (nog) niks over gehoord. Wat ik weet worden er alleen enkele details her en der toegevoegd (zoals arts van Ratatouille in de restaurants), maar dat ook de kamers een beurt krijgen is mij niet bekend. Waar had je dat gelezen, als ik vragen mag?

Groetjes,
Lars

8 02 2011
gerben

Toevallig zat ik gister op tripadvisor en omdat ik zelf ook in New york heb geslapen klikte ik er op. Er staan meerdere gasten die vanaf eind vorig jaar werkzaamheden melden op de kamers.

Groetjes Gerben

26 01 2011
DisneyBoy

worden de restaurants en de bar en dergelijke ook gerenoveerd?
en de andere hotels ook?

26 01 2011
Lars

Nee, alleen de kamers en gangen worden gerenoveerd. De renovatie van Sequoia Lodge is het startschot voor een groot meerjaren project om alle Disney Hotels een onderhoudsbeurt te geven. Het is echter nog niet bekend welk hotel de volgende op de lijst wordt.

Groetjes,
Lars

24 01 2011
Disneyland Parijs reizen

Dat ziet er geslaagd uit! Heb er afgelopen zomer nog gezeten en sommige kamers zijn echt goed versleten qua meubels e.d. Dit ziet er erg mooi uit.




