Jaarkaartactie: 15 euro per dagticket voor vrienden

2 01 2011

Van 3 Januari t/m 4 Maart 2011 kunnen alle jaarkaarthouders maximaal 5 tickets per dag kopen voor de speciale prijs van 15,- euro per ticket. Het resort biedt zo de mogelijkheid om vrienden, familie en kennissen van jaarkaarthouders zeer voordelig te laten genieten van de magie. Het gaat hier om dagtickets voor 2 parken (hoppertickets). Ze zijn te koop bij de kassa’s van het Disneyland Park en het Walt Disney Studios Park.


Acties

Information

12 responses

6 06 2011
Elise

voor welke perioden wordt deze actie opnieuw gebruikt ?
en hoelang op voorhand ( kwestie van de al dan niet dure tgv in rekening te brengen )

januari -maart

??? misschien in september ?

14 02 2011
Anneke

Hoi Lars,

Ik heb even een vraagje, zaterdag gaan we voor een paar dagen naar disneyland en nemen dan vrienden mee voor 15 euro. Zelf hebben we jaarkaarten dus we lopen zo de parken in en uit, moeten onze vrienden zo’n stempel halen bij de uitgang als ze weer terug het park in willen of kunnen we onbeperkt “hoppen”

groeten Anneke

14 02 2011
Lars

Hoi Anneke,

In principe moet iedereen zo’n stempel halen bij het verlaten van één van de parken, zowel jaarkaarthouders als overige bezoekers. De reden hiervoor is mogelijke fraude met de toegangsbewijzen. Voorbeeld: 2 personen betreden het Disneyland Park. Een van die twee gaat vervolgens met beide toegangstickets weer het park uit en neemt direct weer een ander persoon mee naar binnen met hetzelfde ticket, zonder dat die persoon betaald heeft. Met de stempels kunnen de Cast Members controleren of iemand daadwerkelijk al eerder in het park is geweest. Dit is natuurlijk geen waterdicht systeem, maar ze kunnen bij de ingang vragen naar de stempel. Altijd op je hand laten zetten dus, ook als je jaarkaarthouder bent.

Groetjes,
Lars

14 02 2011
Anneke

Hoi Lars,

Weer wat geleerd, heb ik echt nooit geweten en we hebben toch al vanaf 2006 een jaarkaart.

je wordt weer bedankt voor je snelle reactie! groeten Anneke

3 02 2011
Eroglu

ik snap het even niet dus ik moet iemand hebben voor dat ik naar binnen ga entree kaarjes laten kopen door jaarkaarthouders voor 60 euro 4 persoen kan ik dan 2 parken bezoeken alleeen op de dag van het entree of niet

3 02 2011
Lars

Hoi Eroglu,

Dat klopt. Een jaarkaarthouder kan per dag maximaal 5 dagtickets kopen voor 15,- euro per stuk. Dit zijn hoppertickets (geldig voor 2 parken).

Groetjes,
Lars

25 01 2011
Elise

zijn die dagtickets gedateerd ?
of kan ik 3 dagen op voorhand 4 ticketjes gaan halen aan een PA voordeeltarief ?
(ik zal helaas buiten dit seizoen een bezoek brengen aan disney alleen ga ik mijn jaarpas gaan halen en dan keer ik 3 dagen later met enkele familieleden opnieuw naar disney , dus was de vraag of ik de ticketjes al kon halen samen met mijn jaarpas )

+ korting op lunch met prinsessen(of andere figuren) met de jaarpas ?

(de vraag is wat uigelopen maar goed alvast bedankt ! :)

25 01 2011
Lars

Hoi Elise,

Nee, dat is niet mogelijk. Dit zijn gedateerde dagtickets en alleen geldig op de dag van aankoop.
Met de Fantasy en Dream krijg je standaard 10% korting in de restaurants van Disneyland Paris, dus ook op character diners.

Groetjes,
Lars

8 01 2011
linda vreeken

Hoi Lars
Even een vraag .
Ik mag dus iedere dag 5 mensen voor 15 euro mee naar binnen nemen.
Wij hebben als gezin 4 jaar kaarten dus ik mag 4×5 mensen mee naar binnen nemen?
leuk!

9 01 2011
Lars

Hoi Linda,

Ja, dat is mogelijk. Ze proberen op deze manier de bezoekersaantallen in het laagseizoen op peil te houden.

Groetjes,
Lars

3 01 2011
Marco

Hoi Lars,

Leuke actie!
Is het eenmalig? Of mag ik ook iemand 2 dagen achter elkaar zo dagkaart geven? Of is de max 5 personen totaal?

3 01 2011
Lars

Hoi Marco,

Die actie is iedere dag geldig. Per dag mogen jaarkaarthouders maximaal 5 tickets kopen voor 15,- euro bij de kassa’s van beide parken. Dezelfde actie van vorig jaar was eenmalig geldig voor maximaal 5 tickets (toen nog 19,- euro per stuk). Deze nieuwe actie is iedere dag opnieuw geldig.

Groetjes,
Lars




