Disney’s Fantillusion Parade tijdens een sneeuwstorm

22 12 2010

Soms maak je als Disneyland-fan iets unieks mee. Afgelopen week was ik 4 dagen in Disneyland Paris tijdens Disney’s Enchanted Christmas. Met de sneeuw van de afgelopen dagen, leverde dit prachtige plaatjes op.

Tijdens de derde avond stond de Disney’s Fantillusion Parade op het punt om te beginnen, toen er een heuse sneeuwstorm opstak. Aangezien de floats niet achteruit kunnen rijden, móésten ze wel door het park rijden om weer terug naar de stalling te komen. Op de klanken van de bekende Fantillusion muziek reden de flaots voorbij terwijl de sneeuw met bakken uit de lucht kwam.

Hulde aan alle performers die bleven lachen, zwaaien en dansen in deze barre omstandigheden. Het werd een parade om nooit meer te vergeten. Geniet mee met Disney’s Fantillusion Parade in the snow!

Update 01-03-2010: Op de site van WDW News Today ondekte ik dat er tijdens diezelfde avond een video is gemaakt door een bezoeker die een paar meter verderop stond. Geniet van Disney’s Fantillusion Parade in de sneeuw met beeld en geluid!


Acties

Information

6 responses

26 12 2010
Cindy

Lijkt me helemaal geweldig!! Echt heel magisch.Wij gaan 6 januari terug voor een paar daagjes. Hopelijk hebben wij dan ook nog deze mooie parade ! Is zo lang geleden dat ik hem heb gezien helaas.
Groetjes

27 12 2010
Lars

Hoi Cindy,

De Disney’s Fantillusion Parade is nog t/m 6 januari 2011 te zien. Jullie kunnen dus nog één avond genieten van deze parade. Veel plezier alvast!

Groetjes,
Lars

23 12 2010
Glen

Maar goed dat er zo weinig charachters waren .
Anders had de float waar tinkerbel opstond snel vol geweest.

23 12 2010
Lars

Ze hadden alleen minder dansers rondom de villains en de prinsessen floats. Voor de rest zaten alle figuren in de parade, alleen heb ik geen foto gemaakt van Knabbel, Babbel, Goofy en Pluto omdat ze mij kwamen omhelzen langs de kant en ik dus geen foto kón maken hehe.

Groetjes!

23 12 2010
Thomas

Het lijkt idd wel een prive voorstelling, ik zie geen overige bezoekers. Wat leuk! Maar was het voor jou ook niet afzien de foto’s te maken?

23 12 2010
Lars

Ik stond in Fantasyland, waar verder vrijwel niemand stond vanwege het slechte weer. De ‘meeste’ bezoekers (wat er nog van over was) stonden op Central Plaza en in Main Street toen ik achter de parade aan liep.
Het maken van goede foto’s was erg lastig. Door de sneeuw weerkaatste de flits vaak verkeerd. Zonder flits zag je al helemaal niets. Al met al zijn het toch aardige foto’s geworden, maar het ‘live’ meemaken van een snowparade is super Magisch!

Groetjes!




