Goedkoop naar Buffalo Bill’s Wild West Show

18 05 2010

De Buffalo Bill’s Wild West Show is een grote en zeer spectaculaire dinner show in Disney Village. Sinds 2009 is de show vernieuwd met de toevoeging van Mickey en z’n vriendjes. Disneyland Parijs en Fnac bieden tickets voor deze show momenteel aan voor een hele speciale prijs. Van 23 april t/m 8 november 2010 kost een voorstelling om 18:30 uur slechts 39,- euro en een voorstelling om 21:30 uur zelfs maar 29,- euro per persoon. Deze prijs is inclusief het eten én onbeperkt drinken tijdens de 1,5 uur durende show en een zitplaats in categorie 2. Voor categorie 1 dient er een toeslag van 12,- euro per ticket worden betaald.

De enige voorwaarde is dat de tickets minimaal 5 dagen van tevoren worden gekocht. Er kunnen maximaal 12 tickets per order worden besteld. De speciale prijs is geldig voor shows op maandag, dinsdag, vrijdag en zondag.

Buffalo Bill's Wild West Show with Mickey & Friends!

Buffalo Bill's Wild West Show with Mickey & Friends!

De tickets zijn online te bestellen via de Franse website van Disneyland Parijs of via de website van Fnac. Klik hier om de kaarten in het Frans via Disneyland Parijs te bestellen of klik hier om te bestellen in het Nederlands via de Belgische website van Fnac. De tickets kunnen na aankoop niet meer worden geruild en gelden voor zowel kinderen, als volwassenen. Er kan nog tot en met 3 november 2010 worden besteld.

Bron: Disneyland Parijs

Copyright Afbeelding: Disneyland Parijs


Acties

Information

9 responses

25 08 2011
vanessa beks

Goedemiddag,

Ik lees net over de goedkopen kaartjes van de buffalo bill show.
Is dat echt waar,dat je bij die site de kaartje bijna 20 euro goedkoper krijgt.

Groetjes Vanessa

29 10 2010
Mariska

Hoi Lars,

Waar vind de buffalo bill show plaats? We willen ook een keer gaan maar ik weet niet waar ik naartoe zou moeten.

Groetjes Mariska

29 10 2010
Lars

Hoi Mariska,

De Wild West Arena, waar Buffalo Bill’s Wild West Show plaatsvindt, is gelegen in Disney Village. Als je vanuit de parken Disney Village inloopt, zie je rechts direct het logo van de show en een hangende Mickey. De ingang is naast de bioscoop. Voor de plattegrond van Disney Village: https://dlrpfan.wordpress.com/resort/disney-village/

Groetjes,
Lars

30 08 2010
Ivon

Hoi Lars,
Hoe lang duurde het bij jou voordat je de vouchers in huis had? Ik heb de 24e geboekt. Heb de site vanuit het frans met google vertaald en nu staat er het volgende: Instructies voor het verkrijgen van tickets: Het verwijderen van winkel.
Snap dit niet helemaal. Had jij dat ook? Heb een mail gestuurd naar Fnac maar niemand spreekt daar natuurlijk nederlands.

Groetjes Ivon

30 08 2010
Lars

Hoi Ivon,

Ik had mijn kaartjes een week later binnen. De Fnac.be site is ook Nederlandstalig te bekijken. Hun klantenservice zal je dan ook in het Nederlands te woord kunnen staan.

Groetjes,
Lars

30 08 2010
stefanie

In november ga ik samen met mijn zus en twee neefjes naar disneyland voor 3 dagen en 2 nachten. Ik wou ze verrassen met tickets voor de buffalo bill show maar ik verschoot mij een bult toen ik zag hoe duur de show wel niet is geworden. Daarom vind ik het toch wel tof dat ik dit bericht zag staan op deze site want fnac zelf maakt er niet echt reclame voor vind ik. Dankzij dit bericht heb ik toch mooi meer dan 100 euro bespaart op deze tickets en kan ik mijn neefjes de verrassing van hun leven bezorgen.

groetjes
stefanie

30 08 2010
Lars

Leuk dat je dit met ons wilde delen, Stefanie! Alvast veel plezier met deze fantastische show!

Groetjes,
Lars

24 08 2010
Ivon

Door jou bericht op deze site, heb ik eindelijk eens kaartjes besteld voor Buffalow Bill. Vond het altijd erg duur, maar nu voor 29 euro p.p. is het goed te doen. Mijn dank hiervoor.

Weet jij al van meer mensen die via de Fnac site geboekt hebben? Hoe gaat dat, krijg je de kaarten thuis gestuurd?

Nogmaals bedankt
Ivon

24 08 2010
Lars

Hoi Ivon,

Ik heb de tickets zelf al besteld voor m’n afgelopen trip. Je krijgt vouchers thuisgestuurd die je vervolgens moet inwisselen bij de kassa’s van de Wild West Show. Daar krijg je dan de echte tickets waar je mee naar binnen kunt.

Groetjes en veel plezier!
Lars




